En liten tanke

Varför blir allting hela tiden aldrig som man tänkt sig??? Varför kan ingenting funka som man vill???
Åtminstonde lite som man vill....??!!

Det är jätte skönt att det åtminstonde går åt rätt håll för desiré men maten då¨har hon aldrig tänkt börja äta???
Det är ju nästan det en mamma är till för...att se till att ens barn äter och mår bra... blir så frustrerad när hon inte vill äta så man fäller en tår varje kväll...!

Min högsta önskan just nu är att desiré ska bli frisk och att inte skit cancern kommer tillbaka...!Jag tänker mycket när hon sover...man funderar mycket på framtiden...Och hoppas av hela mitt hjärta att min lilla flicka ska få en framtid...!!

Nej faan kan ingen fixa facit?????

Kommentarer
Postat av: Monica, Morgan

Önskar vi kunde fixa facit åt dej! Läser din blogg varje dag och vi hoppas och tror att allt går bra.Vi tycker att du är en jättebra mamma! Du gör ditt allra bästa för ditt barn, mer kan du inte göra. Sköt om dej!

Johanna och Ann hälsar också!

2009-02-17 @ 21:06:25
Postat av: F.M.

Ingen kan väl göra mer än vad ni gör.

Fixar ni tre det här kommer ni i framtiden att fixa det mesta.

Hälsa den lilla att hon ska stå på sig.

I kväll ej anonym.

2009-02-18 @ 17:03:28
Postat av: F.M.

Var ligger/vad är Räwlycka???????

2009-02-18 @ 17:05:53
Postat av: Anna

Du och Patrik är super bra föräldrar, jag förstår inte att ni orkar, men man gör allt för sina barn precis som ni och jag tror ni fixar det här tillsammans. många kramar från oss här hemma till er.

2009-02-18 @ 18:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0