äntligen

Nu har patrik äntligen kommit upp.... det ska bli väldigt skönt att sova på mcdonalds även om oron för desiré hela tiden finns där så tror jag att jag kommer sova som en stock i natt!!!!!!!!!!

Desiré är jätte svullen på magen jag har försökt säga det till dom flera gånger men kände att jag inte blev tagen på allvar men ikväll änrligen fattade dom att hon var svullen på magen så nu har dom gjort ultraljud på henne så jag får väl veta i morgon om det var något galet eller inte!!!

Jag kan känna att vi möts av nonchalans på många sätt o vis här... det driver mig till vansinne tror dom att jag skulle hitta på saker tror dom inte att jag tycker att det räcker med skiten som redan är eller ??!!

nej nu ska jag sova lite samla krafter inför morgondagen !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0