värdelös....

Jga har kommit in i en svacka... jag har konstaterat att jag är 26 år och helt värdelös på arbetsmarknaden... vad kan jag egentligen... inte ett skit...jag har ägnat det senaste 1½ året åt desiré och hennes sjukdom men nu när hon böjar bli bra och man kan tänka en timme då o då på sig själv får jag panikångest....Och det enda jag kommer fram till är att jag är värdelös...!

Om allt flyter på som det ska så kommer desiré börja på dagis om 1 år ca och vad ska jag göra då??? vad ska jag görs utan henne??? hur ska jag våga ta steget ut i livet igen??? Hur ska jag någonsin våga ringa till en arbetsgivare och söka jobb tänk när dom frågar vad jag har jobbat med innan vad ska jag svara då??? jo att jag e en komplet idiot...!!!!!

Nej faan måste hitta på en bra lösning eller någon super lögn jag kan dra för min blivande arbetsgivare...! Idag suger faan allt fet ja ni vet....

Kommentarer
Postat av: thea :)

kan tänka mig att det är tufft :o

det är bara kämpa på, livet är inte alltid lätt, det finns dagar som är värre än andra , men du klarar det här :)



du kmr säkert få ngt jobb så småningom :)

om inte annat kan du jue iaf kanske få blir städare ;) haha :D





kram, hälsa familjen :)

2009-04-28 @ 20:56:58
Postat av: Linda

Du är bäst!!!

Och den arbetsgivare som anställer dig kommer inte ångra sig :)

Har oxå haft en sån dag när allt suger faan ja du vet vad...men men det tar sa nog både för dig och för mig :) Man får leva på hoppet, även om man bara vill gräva ner sa :)

Ring om det är något, eller om det inte är något också för den delen, du vet var ja finns :)



Ps. tredje gången gillt med körkortet, jag VET att du fixar det :)

Love you!

Puss och kram

2009-04-28 @ 20:59:00
Postat av: Anonym

2009-04-28 @ 21:04:11
Postat av: Linda igen...

Tjejkväll i Hummelstad snart igen va??

Saknar er och har fruktannsvärd hemlängtan...





Puss o kram igen :)

2009-04-28 @ 21:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0