Skansen

Idag var vi på skansen en sväng fick tyvär inte så mycket tid vi skulle vilja ha men nu vet vi hur det är så nu kan vi åka dit flera gånger :) det var väldigt skönt att göra lite annat för en gångs skull...sen har vi även sett till att få lite jobb på huset så idag har vi sopat lite grus och så också... ni kan tro att det är skönt att arbeta lite med kroppen efter 3 månader förslappning på sjukhus !!!!!!!!

Dagens prover såg inte så bra ut så vi ska tillbaka på onsdag för nya och eventuellt i helgen också...så det betyder ingen hemgång i veckan heller i så fall :(

Nästa vecka måste jag hem hur eller hur ska ordna lite körkort har jag tänkt.... hoppas att dom också tänker att jag ska ha det... bara jag lättar lite på gasen så ska jag nog klara det hoppas jag :)

Kommentarer
Postat av: mattias

hoppas ni får komma hem till helgen nu när det är boule på långfredagen. tror att hela tjocka släckten kommer.

2009-04-06 @ 20:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0