Påsk...!

Igår var den berömda släktträffen kom väldigt mycket folk dit det var kul.... mindre kul var väl att vissa inte kan låta bli att supa sig fulla...visst några öl är väl helt okej men platta efter platta respektlöst tycker jag!
Det var roligt att det var lite flera små barn så desiré fick leka lite...!

Idag vet jag fan inte vad vi ska hitta på patrik och dom ville väl åka till maj men jag vet inte om jag e så sugen på det...!
Fint väder är det i alla fall...!

Desirés mage är inget bättre och idag säger hon att hon har aj i magen och hon är väldigt grining inte alls på humör...!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Platta efter platta?Lite musik är väl aldrig fel.

2009-04-15 @ 18:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0