Jävla ego!!!!

Faan så dum han är.... sticker från sjukan och sen hör inte av sig vi vet inte vart han är eller om han överhuvudtaget lever faan så dum han måste ju fatta att vi är oroliga för honom.... jag blir både ledsen och förbannad på samma gång... han är en jävla idiot!!!!!!!!


Idag har jag gått ner till Ankarsrum... det var ganska jobbigt faktiskt e ca 1 mil att knalla... men det e skönt ikväll...jag är så där lagom mys trött...!!!

Jag håller en tumme för mig själv i morgon... fick en sista minuten tid för uppkörning... jag säger bara SKÄRPNING nu Lotta!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: fille

lycka till i morgon

2009-04-27 @ 20:58:31
Postat av: Therese

Hoppas att de kommer gå bra!;)

2009-04-28 @ 08:24:14
Postat av: Otto

Gott med lite motion, man somnar så gott sen på kvällen.

Håller alla tre tummar för dig idag!!!

2009-04-28 @ 09:29:30
Postat av: Lena

Lycka till!!! Plattan i mattan, kör så det ryker!!

2009-04-28 @ 10:54:09
URL: http://www.sparklingcairn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0