Gvh

Desiré har GVH det är därför som magen krånglar....tror nog jag har förklarat förut vad det är för något och dom som inte kommer ihåg kan ju alltid kolla det på internet... dom har satt in kortison mot det så nu är det bara vänta och se...hälst ville hon lägga in oss men det skulle i så fall bli på infektionsavdelning och det skulle bara innebära mera infektioner som följd...så dom väntar och ser...blir undersökning varje dag fram tills det har gått tillbaka lite...!

Vi behöver verkligen lite tips på saker man kan göra i sthlm.... saker som är utomhus... tex någon rolig mässa eller något annat...! jag är så trött på att sitta vid bromma och kolla flygplanen men det är verkligen det enda som finns som vi vet!

Hade vi fått vara inomhus blir utbudet genast mycket större men nu är det bara gilla läget...!

Idag har jag tränat min engelska lite jag är skit dålig på engelska....det är en familj här från island så jag pratade en stund med mamman där...jag förklarade att jag pratar skit dålig engelska.... sen när vi skulle gå in sa hon du jag förstår dig bra !! haha det var lite gulligt sagt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0