var ett tag sen man skrev

Desiré mår jätte bra behandlingen har gått toppen bra alla läkare låter nästan lite förvånade hon har fått mycket cellgifter men har bara haft en infektion vilket är ovanligt men peppar peppar låt det fortsätta så här!
Hon har fyllt 1 år nu och för några månader sen trodde man faan inte att man skulle få uppleva det men hon är en kämpe efter sin mor *skrattar*
Hon ska äta tabletter i över 1 år till men hon påverkas inte så mycket av dom så det gör inte så mycket men man måste hela tiden tänka på att än är det inte färdigt!

Jag själv har någon typ av cellförändring så det är prat om operation men jag väntar på provsvaren vilket är grymt jobbigt!!!! Tänk om man kunde få ett klart besked direkt det skulle vara så sköööönt men nej då låt folk klättra på väggarna ett par veckor innan man skickar svaret det kan dom ha dom jävlarna .

Patrik och jag har det lite jobbigt just nu hoppas det bara e tillfälligt så det går över snart.... ingen skulle bli gladare än jag om det skulle funka bra mellan oss....!!!

Och sen måste jag bara säga tack till alla som hjälper oss och har hjälp oss den här tiden det gäller även dom underbara människor som skänker oss en tanke fast dom själva kanske inte har det så lätt!!! Jag kommer min familj vara evigt tacksam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0