Vilken dag puhh

Denna dag började perfekt eller INTE desiré kräktes upp sin sond så då blev det tal om att sätta en ny så efter ett par timmars väntan på det kommer läkaren in och säger att dom väntar med att sätta en ny för att se om desiré kanske börjar äta själv... men idag har desiré ätit sämre än vad hon har gjort dagarna innan så nu är vi tillbaka på sjukhuset för hon måste åtminstonde få i sig tillräckligt med vätska...! jag hoppas att dom ger det en dag till innan dom sätter en ny men det får vi se i morgon har hon gått ner allt för mycket är det självklart att en ny sond ska in...!

Det är ganska jobbigt med medicinerna som hon i normala fall får i sonden för nu måste hon ta dom i munnen och det är inte alltid så roligt..... måste typ tvinga henne förhoppningsvis vänjer hon sig det har hon oftast gjort innan...!!!

Jag själv känner mig absolut inte på topp...känner mig väldigt bitter... känns som om man har förlorat nästan alla vänner som man har haft... folk slutar höra av sig ingen kommer o hälsar på...ja det e väl så det ska vara...givetvis finns det fortfarande några som hör av sig ibland guld till er....! Men det är faan ingen som kommer o hälsar på ris till er för det... förstår om det är en bit att åka men e det en fylle resa kan ni ju åka hur långt som helst så......

nu ska jag kolla på beck hoppas jag inte sett den förut bara....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0