sånt e livet....

natten mellan torsdag och fredag gick min faster bort... men man måste se det från den ljusa sidan nu e hennes lidande över... faan så dum man e som röker egentligen... nu har man ju sett hur det har gått för 2 st rökare både gick bort i lungcancer.... måste sluta ska sluta men det e faan inte lätt...!!!

Helgen har varit så lugn o skön... i går kväll satt jag o min sambo och hans barn o spela lite kort o dipa grönsaker o det kan jag säga var ingen hit :/  det ska vara en påse flottiga chips till dip :)

Jag o min sambo tjaffsar ganska mycket om skit saker men det hör väl till antar jag..bara man kan bli sams igen utan större bekymmer...!  Jag älskar honom jätte mycket skulle inte kunna tänka mig ett liv utan honom... nu har vi snart varit förlovade i ett år.... midsommar förra året :) Undrar om det blir brölopp snart eller om man inte blir gift innan man dör :) !!!
Jag tycker det e ganska häftigt hur en person kan förändra en annan så himmla mycket... innan jag träffade patrik var mitt liv helt upponer allt var bara struligt o jobbigt och någon som var så rädd för kärleken som jag var finns det nog inte... vågade inte älska någon vågade inte ha ett gemensamt liv med någon kunde inte vara seriös...kunde inte vara trogen ingenting funkade som det skulle....!
Men nu e jag sambo vågar visa vad jag känner och har aldrig varit otrogen mot patrik kommer aldrig vara det heller... ser knappt åt andra killar han har ju allt jag vill ha.....!!!!
Tack för att du visade mig vad äkta kärlek är!!!!!!!!!!

Det e så skönt nu har våran dotter börjat sova hela nätterna underbart :)

kanske skriver mer sedan Kramen

Kommentarer
Postat av: Milla

Gå in på:
http://gratisgen.se/?ref=73763
o bli medlem! Man behöver bara värva personer så får man saker ;)
Kramar

2007-05-27 @ 11:00:12
URL: http://princessparkel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0