puhh nu e jag trött !!!

Sov som en påse skit i natt med... vaknade vid 03:30 o kunde inte somna om... vet inte vad jag ska göra för att kunna sova lite mer..!!!
Min faster har visst blivit sämre dom hade tydligen vak på henne i natt... usch det e aldrig lätt när det e svårt *suck*
Film kvällen blev inställd igår orkade inte... orkade knappt hålla upp ögonen...!!!!!!

På fredag ska jag med syster yster o våra barn in till stan o handla kläder det ska bli skojit :)
och snart ska man börja övningsköra också... d ska med bli kul... hoppas på ett körkort lite fort nu ...!!

Nej nu e det matdags... !!!

Kommentarer
Postat av: Milla

Ja hade oxå problem med att sova...vänta 1 vecka innan ja fixa hjälp för de.Somna tidigt o vakna vid 2 o kunde inte somna om. Va bara att gå upp o göra nått, städa typ. Min räddning va faktiskt Valerina natt, finns på bla Hälsokostaffärer (hitta mitt i LKPG på IKEA huset). Tycker absolut du ska prova de! Mna orkar inte gå utan sömn hur länge som helst. Går ut över alla andra tyvärr...
Kramar

2007-05-16 @ 16:10:38
URL: http://princessparkel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0