Man kan inte både äta kakan o ha den kvar

fast man bra gärna skulle vilja det!!!!!!!!!!!

Tänkte inte skriva massa skit på denna blogg men jag e så jävla irriterad... eller nee ledsen mer!!!  Haft en hel kass dag... min dotter har varit gnällig hela dagen hon har typ inte sovit något.... och jag e skit trött...längtade oerhört mycket efter att min sambo skulle komma hem så jag fick lite "hjälp"... o visst han kom hem åt o åkte igen skulle bara... och det där bara tog ett ex antal timmar skrev till honom vid kl 18 fick svar kl 19 kommer straxt... jo han kom 2 timmar senare.... så jävla sur jag blir!!!!!!!!!! han visste att hon var gnällig o att jag var as trött men ändå skiter han i det..!!!!!!!!     börjar känna mig ganska ensam i vårat förhållande....!!!!!
och inte nog med det nu e det som om han e sur på mig...för att jag på pekade att jag hade behövt lite stöd...! blir ju aldrig klok på dessa gubbar !!!!!!!!!

Ja o på tisdag kommer min kära far hem från kåken... o den här gången ska han skärpa sig precis som alla andra gånger... fy faan vad jag avskyr lögner...! Tycker inte om när han e hemma det e så jobbigt alla går på hel spänn o oroar sig så mycket o faktiskt trotts att jag har levt med skiten i 23 år så blir jag ändå ledsen i bland konstigt det här! Det jag tycker e allra jobbigast det e när min sambo o nära vänner sitter o pratar en massa skit... det e ju faktiskt min pappa dom pratar om!!!!

Nej nu har jag nog gnällt färdigt tror jag... måste nog försöka sova lite snart vaknar väl min solstråle igen...!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0