Jaha nu e det igång!!!

Han kom ut i tisdags o igår var det igång... faan så dum i huvet han är...det bästa skulle ju vara om han flytta från dom men inte då... dom ska springa runt o plåga varandra... blir så trött....!

Igår kom min styvson :) det e roligt att han kommer men jag blir förbannad på patrik för han kan inte förstå att det blir jobbigt efter ett par dagar... framför allt när han skiter i att vara hemma o jobbar istället... det e inte så att jag blir arg för att han jobbar det jag blir arg för är att han säger till barnen att dom kan komma så e han inte ens hemma.... jag sa att dom kunde komma på fredag även om han skulle jobba i helgen för jag saknar dom men jag orkar inte från onsdag-söndag!!!!!!!!!

Idag ska jag o styvsonen till min mamma och äta rabarber paj *mums* skriver kanske mer senare...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0