Det var den kvällen...!

Tänkte gå till min syster en sväng i kväll... men som vanligt när jag säger att jag ska någonstans blir det sura miner... men han skulle prova på hur det känns att vara fast hemma hela dagarna inte ta sig någonstans allt e ett jävla krångel...!!!!!!!!! en enda dag som jag har det skulle knäka honom totalt..... orkar inte tjaffsa har gett upp...!
Har konstaterat att jag aldrig har gjort något för min egen skull.. har bara rättat mig efter alla andra hela tiden... och nu e det försent att göra något för  mig sj nu har jag våran dotter att tänka på...!!!!!!!!


vilsen liten flicka ingenstans att gå...famlar i mörkret kommer aldrig ljuset nå!

men man vänjer sig!!!!!!!! Lär sig leva med det!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0