Är nog lite ledsen ändå!

Min faster ligger för döden... först har jag inte tänkt så mycket på det har ju inte träffat henne så mycket dom sista åren... men vaknade vi 3 och kände mig inte alls glad drömmde om henne... hoppas verkligen att det går fort nu så hon slipper lida...!!! hon har lungcancer känner mig rätt dum som röker när man tänker på henne måste nog sluta vill inte att min dotter ska behöva leva med en cancer sjuk mamma!!! Känns som om maj månad aldrig kommer bli en okej månad igen... tänkte på micke o min bror hela söndagen... kommer så väl ihåg när brosan ringde till mig o fråga om han fick komma ner till oss hörde direkt att det var något som inte stog rätt till men jag trodde aldrig det var så fel... trodde inte på dig när du sa att micke hade gått bort tog en stund innan jag fatta att du menade allvar... e så glad att du kommer till mig när det e tungt... kan inte blåsa bort det tunga men jag kan i alla fall visa att det finns dom som älskar dig kära bror...!

Idag kommer pappa hem också... e delade känslor lite kul men mest jobbigt tror jag... blir ju så mycket tjaffs o mamma mår ju inte bra när du e hemma..... eller dete e väl ingen av oss som mår så prima av din närvaro...!

Faan vad jag e glad att jag har Min prins och min solstråle... vad skulle jag göra utan er... <3

Nu e det nog bäst att försöka sova en stund.... ska ju orka kolla skräck film ikväll....!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0