2013

4 år sen transplantation omfg vad fort tiden går.... Det här året ska faan bli det bästa året ever... 
 
Lite funderingar på vad man ska kunna bättra.... O ni må veta att det är mycket.... Men har tänkt att ta tag i mig själv lite... Ta o klippa mig o skaffa ett jobb haha 
 
Fick idag veta att jag inte får dagis plats här före augusti så det blir o vara hemma i sommar kanske kan jobba några timmar så Patrik får vara hemma men inte lätt att hitta något som bara är några timmar...så jobb får jag ta tag i efter sommaren 
 
Sen ska jag ta mig faan börja träna lite simma o greja så man kan gå ner några kilon o sluta röka i samma veva.... Men vad faan en sak i taget....!
 
Ska även se över när mitt umgänge är nog bäst att göra sig av med de som ändå bara får mig att må dåligt så goodbye med er :-) 
 
Men allra först är det sömn som gäller så chip o hej för nu ska jag sova <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0